piątek, 15 listopada 2013

Wywiady Jorga i Pablo

Długo szukałam ale znalazłam wywiad Jorga Blanco i Pablo Espinosa

Pablo i Jorge, czyli Tomas i Leon, to dwie główne męskie postacie,które walczą w 1 sezonie serialu o serce głównej bohaterki - Violetty.

Który z Was zdobędzie serce Violetty?

Jorge: Trzeba przyznać,że Tomas wydaje się wygrać. Staram się być wyjątkowy.
Pablo: To nie do końca prawda. Leon wcale nie robi tak źle. Zobaczymy...

Jorge, czy mamy to źle interpretować?

J: To pierwszy raz kiedy dostałem taką rolę. Jest to ciekawe i może nauczyć wielu rzeczy. Nie dlatego,że lubię złych ludzi, możemy w ten sposób zobaczyć  w jaki sposób się zachowują i interpretują. Poza tym jest to komedia, która powszechnie stosowana jest w ironii. Ponadto to co się dzieje w tej historii jest przeciwieństwem tego co się dzieje w prawdziwym życiu. To jest bardzo śmieszne,bo Martina Stoessel (Violetta) jest najlepszą przyjaciółką Mercedes Lambre ( Ludmiła).  A w serialu Mechi gra jej główną rywalkę - Ludmile.

Pablo jesteś Hiszpanem,a Jorge meksykaninem. Jakie przeżyliście doświadczenia w Argentynie?

P: To wszystko dzięki Disney'owi, zatrzymaliśmy się w tym samym budynku, więc widzieliśmy się, graliśmy i bawiliśmy się.

Czy oboje macie prawdziwe doświadczenie aktorskie?

J: Tak,pracowałem dla Disney'a.
P: Grałem w teatrze w Hiszpanii, pracowałem w różnych programach telewizyjnych. Przed wyjazdem do Argentyny,również podjąłem się pracy nad filmem.

Jak dostaliście się  się do show-biznesu?

P: W wieku 15 lat,powiedziałem rodzicom,że chce być kimś. Byli bardzo wyrozumiali, a także bardzo mi pomogli.
J: Zacząłem od wystąpienia w łacińskiej wersji ''High School Musical". Grałem w innych serialach Disney'a, gdy wezwano mnie na przesłuchanie do Violetty.  Wszystko dobrze, ale potrzebowałem czasu na spakowanie się i ostateczną odpowiedź tydzień później wyjechałem do Buenos Aires.  I własnie tak się tu dostałem.

Co ze śpiewem i tańcem?

J: Śpiewamy, tańczymy,gramy na różnych instrumentach. I bawimy się dobrze! Moja postać gra na fortepianie.Na początku miałem niewielki pomysł jak to zrobić, jednak nie jestem w tym bardzo dobry. Uczę się,jeśli jest się w komplecie,można nauczyć się bardzo wiele.

P: Nie jestem za dobry w tańcu.

Uczysz się lub trenujesz?

P: Wtedy jeśli mogę.  Lubię tańczyć, zawsze uczymy się razem. To jest właśnie ważne, jeśli masz marzenia i się uczysz.Możesz mieć talent,ale jeśli nie chcesz nad nim pracować,to nie pomoże Ci to w przyszłości.

Twoja przyszłość to aktualnie Disney.  Kto jest Twoim ulubionym bohaterem?

J: Moim ulubionym bohaterem jest Simba, z filmu "Król Lew" , znam wszystkie dialogi z tego filmu. Zawsze oglądałem go,gdy byłem mały.
P: Teraz będzie wychodziło na to,że kopiuje Jorge. Moim ulubionym bohaterem jest także Simba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)