sobota, 31 stycznia 2015

Violetta 3 odcinek 75

28 komentarzy:

  1. macie zapowiedz 76 przetłumaczona pliska :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapoweidź jest juz dodana :P za chwile powinna się pojawić ;)

      Usuń
  2. gdzies czytalam ze leon i viola nie zejda sie !!!!!!!!!!!!! :(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja że będą razem po odcinku 75

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno beda razem ?????????? bo jak nie to ja juz nie ogladam :(

      Usuń
  4. No ja tez przeczytalam ze sie nie zejda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ty mowisz to nie ma sensu ze by ogladac jak nie bedzie leon + vilu :(

      Usuń
  5. http://seriale-disneychannel.blog.pl/2014/08/03/co-nas-czeka-w-violettcie-3/ PRZED OSTATNI PUNKT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co tam ma byc w tym punkcie bo u mnie nie dziala :(

      Usuń
  6. Tam pisze że trzeci sezon zakończy sie parami takimi jak : Leonetta , Fedemiła , Naxi , Ramolgą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale masz pewnosc ze leon bedzie z vilu ??????????

      Usuń
    2. raczej tak dlaczego mieli by nie być razem

      Usuń
    3. nie wiem co myslec to takie skapikowane tu co viola mowi w zapowiedzi 76 do leona nie wiem nie mam pojecia :/

      Usuń
  7. Mi sie wydaje że Vilu podpuściła Leona że jaki miałby problem gdyby ona była z Clementem i może Leon powie że ją kocha

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewierze że niebędzie Leonetty czy Fedemiły bo to są dwie najbradziej lubiane pary przez wszytskie Vilovers :) :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co mam myslec o tym nie mam pojecie eh szkoda gadac :(

      Usuń
  9. Zgadzam sie z Violetta Vilovers to są lubiane pary jednak moim zdaniem beda razem w Sevili cały czas chodzą razem śpiewają swoją piosenke i jest także zdjęcie jak Leonetta i Germangie jadą bryczką musza być ze sobą , jutro sie przekonamy co Leon odpowie Vilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie nic jej nie powie albo powie cos takego co wogole nie bedzie ja ta interesowalo ja czuje ze leon sie oddali od niej,nie powie jej ze jak kocha daje sobie reke uciac :(

      Usuń
  10. To może ktoś ich połączy nwm , ale mam nadzieje że bedą razem

    OdpowiedzUsuń
  11. EJ TO WAŻNE Leonetta może będzie , ponieważ Leon i Vilu bedą śpiewać swoją nową piosenke jeszcze w studio a tu link https://www.youtube.com/watch?v=ESUEuXXjIVw&x-yt-ts=1422579428&x-yt-cl=85114404

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałam jeszcze dodać że może bę dzie Besco pomiedzy Gery a Alexem

    OdpowiedzUsuń
  13. Vilu na 100% bedzie z Leonem w finale i ogolnie w Sewilli

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak uważam / Anonim z 8:28 /29

    OdpowiedzUsuń
  15. i co wy na to na zapowiedz 77 czemu ta violka sie tak wydziera na leona ??????????????/

    OdpowiedzUsuń
  16. co viola mwila leonovi w zapowiedz 77 bo chyba nie bylo z byt mile zuicie pare slllllllllllllllllłow na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wiem co mówiła Leonowi ale Może go przeprosi bo z tego co wynika z zapowiedzi to Vilu sie dowie od Fran że Leon też komponował piosenke i może zaśpiewają potem razem

    OdpowiedzUsuń
  18. ale to jest juz masakra 3 odcinki do konca i nic sie nie dzieje hhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeelllllllllllllllllll co z nimi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)