środa, 28 stycznia 2015

Violetta 3 Streszczenie odcinka 70


Co wydarzyło się w ostatnim odcinku przed kolejną weekendową przewą ? Czy Leonetta wreszcie będzie razem ? Czy Alex i Gery znowu coś uknują ? Czy Brenda namiesza między przyjaźnią Angie a Pablo ? Czy Ludmiła będzie chciała wyjechać ? Jaki zespół pojawi sie w Studio ? Sprawdźcie !!




Gery jest szcęsliwa, że wreszcie udało im się rozdzielić Leona i Violette, jednak Alex nie jest z tego powodu zadowolony. Ojciec Ludmiły nie spodziewa się nieczego co zrobiłą jego żona. Jest bardzo zaskoczony, gdy dowiaduje się, że jest w areszcie. Ludmiłą bardzo przywiązałą się do rodziny Violetty, wie że znalazła u nich wsparcie i dlatego też nie chce wyjeżdżać. Ojciec Ludmiły nie może uwierzyć, że matka ukrywała przed nią listy,maile i karty, któe jej wysyłał. Camila chwali się w Studio, że zagra w filmie, jednak Broadway tego nie chce. Brenda oferuje pomoc w choreografi. Leon i Violetta chcą ze sobą porozmawiać, jednak ciągle ktoś staje im na drodze. W Studio pojawia się R5. OLga,Ramallo i Beto zatrzymują Nicolasa i śpiewają. Violetta spotyka się w parku (ich rozmowę macie poniżej). Alex i Gery przyglądają się pocałunkowi Leonetty. Jednak czy dojdzie do pocałunku  ?


                                 Tłumaczenie: 



1. Rozmowa Leonetty w Studio

Leon: Cześć
Francesca: Zostawiam was samych
Leon: Musimy porozmawiać
Violetta: Tak, musimy porozmawiać. Wczoraj rozmawialiśmy na chacie
Leon: Tak
Violetta: Co myślisz ?
Leon: Musimy zrobic wszystko,a by było dobrze
Violetta: Ta, myślę to samo, musimy chronić siebie, chronić nasze relacje

2. Diecesca:

Fran: Szukałąm Cię w całym Studio. Pablo zebrał wszytskich
Diego: Wiem, wiem
Fran: Nie stawiłeś się
Diego: Ty też nie
Fran: Nie chcesz mnie widzieć
Diego: Nie chce się z tobą kłócić
Fran: Ja też nie
Diego: I ja też nie
Fran: Więc dlaczego to robimy ?
Diego: Właściwie to moja wina. Nie, nie ja, na ten temat, z moim ojcem, nasze niekończące się dyskusje, są czymś czego nie  mogę wytrzymać. I czuję, że mam pomysł, ale nie wiem jaki
Fran: Ja ma  pomysł. Dla mnie, jęsli widzieliśmy projekt Art Rebel, twój ojciecponownie odkryje kim był. Ech co my,slisz ?
Diego: Że jestes szalona, może to zadziaął

3. Leonetta pod koniec odcinka

Violetta: Leon... !
Leon: Szukałem Cię. Nie wiem jak Ci dziękować za to co dla mnie zrobiłaś
Violetta: Nie musisz mi dziękować. Chciałam Ci pomóc, ponieważ jestm szczęśliwa, jak ty jesteś szczęśliwy
Leon: Dzięki tobie spełniło się moje marzenie


Jak podobał wam się odcinek ? Myślicie, że Leonetta będzie razem ? Czy myslicie, że Ludmiła wyjedzie do Afryki ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)