piątek, 30 stycznia 2015

Violetta 3 Streszczenie odcinka 74



Co wydarzyło się we wczorajszym odcinku ? Czy Fedemila będzie razem ? czy Leon porozmawia z Violettą ? A może znów zabawi się  w szpiega ? Kogo tym razem będzie śledził ? Czy dowie się czegoś innego ciekawszego ? Sprawdźcie !!




Streszczenie: Camila właśnie dostała rolę. Maxi nadal siedzi przyklejony do krzesła. Nicolas nie chce słuchać syna, który twardo chce zakończyć naukę w Studio. Chłopaki spiewają piosenkę, Maxi nadal jest przyklejony do krzesła, gdy chłopaki zanoszą go do sali, dziewczyny nie mogą ze smiechu. Wszyscy śpiewają "Friends Till The End". Violetta pisze w pamiętniku, Leon sprząta i znajduje tekst piosenki, razem z Violettą śpiewają "Abrazame y veras". Priscilla pojawia się w domu Germana, by porozmawiać z córką. German chce zrezygnować z roli, jednak Broadway próbuje odciągnąć ją od tej decyzji. Leon przypomina sobie rozmowę Alexa z Violettą, gdy ten powiedzia jej, że ją kocha, myśli również o tym co mówił mu Alex, oraz o rozmowie z Gery, w tym czasie przychodzi Andres i pyta się go czy wszystko w porządku, na co chłopak odpowiada, że nie i mówi mu o Alexie. Leon postanawia śledzić Gery. Zauważa ja jak idzie w stronę Alexa i zaczyna z nim rozmawiać. Leon aby lepiej wszytsko słyszeć podchodzi ciut bliżej. Broadway po raz kolejny pomaga Camili w scenie, która wychodzi niesamowicie. Ludmiła rozmawia ze swoją matką, która pragnie zemścić się na Angie i Germanie. Leon zaczyna rozmowę z Alexem, Leon mówi mu, że uważał się za jego przyjaciela, ale nigdy nie powiedział mu, że zakochał się w Violetcie. Leon mówi także, aby sie od niej odczepił oraz pyta mu się kim jest i co ma z Gery ?  Violetta gdy Leon mówił o niej usłyszał kawałek. Podchodzi do Leona i pyta się co sie stało, wtedy Leon spogląda na Clementa i... koniec odcinka.

                               Tłumaczenie:



1. Gery i Alex podczas, gdy śledzi ich Leon ?


Gery: Alex, a nie przepraszam Clement, co chcesz ?
Alex/Clement: Cóż, przyszedłem prosić cię o wybaczenie, że ci nie ufałem. Właśnie dowiedziałem się, że to Jade powiedziała prawde mojemu ojcu.
Gery: Nie obchodzą mnie twoje wymówki. Wierzyłeś, że powiedziałam prawde twojemu ojcu. A ja nic nie powiedziałam, to było niesparwiedliwe wibec mnie.
Alex/Clement: Wiem, wiem jaki jestm i nie wiem jak, ale wróce do Studia.
Gery: A jeśli Studio walczy z twojej winy ?
Alex/Clement: Co masz na myśli ?
Gery: Twój ojciec nie chce sprzedać Germana.
Alex/Clement: Co ?
Gery: To co własnie usłyszałeś. I tak przestaje obchodzić nas Studio, ok ? Musimy skupić się na rozdzieleniu Violetty i Leona.
Alex/C;lement: Cóż, Gery myślę, że to koniec.
Gery: Nikt nic nie zakończy, ty i ja mamy kontrakt.
Alex.Clement: Już nie, nie chce mysleć o Violetcie i Leonie. Muszę myśleć o mnie i proszę spróbuj mnie zrozumieć.
Gery: Nie nie mogę cię zrozumieć. Wiedziałam, że mi nie ufasz.

2.Alex i Leon na końcu odcinka

Alex/Clement: Cześć.
Leon: Cześć.
Alex/Clement: Myślę, że jesteś mi winien przeprosiny ?
Leon: Przeprosiny ? Byłoby to dobre wyjasnienie, prawda ?
Alex/Clemnet: Nie rozumiem... co.....
Leon: Tak. Udawałeś, że jesteś moim przyjacielem, ale nigdy nie powiedziałeś, że jesteś zakochany w Violetcie. Radzę ci, abyś odczepił sie od Violetty. Kim jesteś ? I co masz z Gery ?
Violetta: Leon... Co się stało ?

3 komentarze:

  1. napiszecie streszczenie 76 zapowiedzi leon co mowi do vilu prosze pliska :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ok napisze dzisiaj albo jutro zostanie dodane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)