czwartek, 27 marca 2014

   
Tłumaczenie: Violetta 2 odcinek 75





Tłumaczenie :
D: Violetta ? idziemy ?

V:Yy nie, jestem troche zestresowana i chce troche odpocząć.
D:Ale wszystko w porządku?
V:Tak, tak.Czuje sie dobrze.
D:Jesteś pewna, że mam cie zostawić?
V:Tak, tak na pewno.
D:No dobra to idę.
D:Co ja ci moge powiedzieć.
L:No powiedz.Chce wiedziec, gdzie i kiedy i jak złamiesz serce Violetcie.Kiedy ona zobaczy, że nie jesteś w niej zakochany?
D:Zrobię to przed koncertem będzie jej tak smutno, że nie będzie w stanie żaśpiewać na scenie.Mam nadzieje, że ty tez zrobisz swoja część planu.
V: Mówiłeś mi o tym a ja nie słuchałam.
L: Violetta nic sie nie stało.
V:  Mówiłeś mi o  tym tyle razy.
L: Przecież to nic takiego. 
V: Jak mogłam byc taka głupia Leon, jak ja nie zdawałam sobie z tego sprawy !Nie moge w to uwierzyć.  \
L: Spokojnie pójde porozmawiać z Antonio. 
V: Nie , nie ja będe spiewać. 
L: Violeta.
V: Będe śpiewać. 
V: Leon ja chce zaśpiewać.  
L: Violetta spójrz na mnie. 
V:Nie pozwole Diego zrujnować mi występu.Tym razem nie pozwole.
L: Dobrze, ale ja ci nie pozwole.
V:Leon , ja będe spiewać.
L:Nie możesz.
V:Moja mama chciałaby, żebym to zrobiła
F:Vilu, wszyscy na ciebie czekają.
F:Powiedziałeś jej o tym , prawda ?
L:Nie, znalazła mój telefon i zobaczyła filmik.
L:Chciałem ja przekonać, żeby nie poszła tam w tym stanie, ale nie mogłem 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)