poniedziałek, 27 kwietnia 2015

[Sprawy organizacyjne] Wasz wybór piosenek do opracowania



Jest dużo piosenek, których opracowanie nie pojawiło się na blogu, a z racji tego, że serial dobiega końca dobrze by było, abyście mieli wszystkie piosenki na "gotowe". W tym poście to wy zadecydujecie, które piosenki chcecie aby zostały opracowane pierwsze, a które w późniejszym czasie. W rozwinięciu dostaniecie taki katalog piosenek, wybierzecie z nich kilka, dla Was najpotrzebniejszych. Serdecznie zapraszam!



Jak na razie zajmiemy się piosenkami z trzeciego sezonu naszej telenoweli.

 1. En Gira
 2. Amor En El Aire
 3. Encender Nuestra Luz
 4. Quiero
 5. Rescata Mi Corazon
 6.Aprendi A Decir Adios
 7. Queen Of The Dance Floor
 8. A Mi Lado
 9. Friends Till The End
 10. Es Mi Pasión
 11. Solo Pienso En Ti
 12. Más Que Una Amistad
 13. Mi Princesa
 14. Mil Vidas Atrás
15. Abrazame Y Veras
16. Descubri
17. Supercreativa
18. Ser Quien Soy
19. Underneath It All
20. Llamame
21. Crecimos Juntos
22. Mas Que Dos


Waszym zadaniem jest wypisanie numerków przyporządkowanej każdemu utworowi, a ja w najbliższym czasie postaram się dodawać opracowania (tekst, tłumaczenie, wymowę) piosenki.

Głosujcie! ;)

1 komentarz:

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)