niedziela, 4 października 2015



[TŁUMACZENIE] RUGGELARIA TV ODCINEK 1 - "PIERWSZA RANDKA" 




Jakiś czas temu, pojawił się pierwszy filmik naszej Ruggerlarii. W filmiku pokazują oni "idealną" randkę, która - muszę powiedzieć, kończy się dość ciekawie dla naszego Włocha :D Żeby było Wam łatwiej zrozumieć o co chodzi, przygotowałam dla Was tłumaczenie tych scenek. Cande i Rugg wykazali się dobrą rolą aktorską i zaangażowaniem, w tworzeniu tego dzieła.  Zapraszam do czytania:


PIERWSZA RANDKA


Rodrigo- Proszę wejść
Cande- Aj, dobrze, dziękuję. Kurtka, szal, portfel, dzięki. Zaczekaj, czy mogę wziąć telefon? Jesteśmy młodzi i nie umiemy radzić sobie bez telefonu.
Ruggero- To prawda. Jesteśmy pokoleniem uwielbiającym telefony.
Cande- Jest! Aj...zaczekaj chwilę! Idź już. Nie ma problemu. Dziękuję. Dziękuję bardzo.
Ruggero- Naprzód proszę.
Cande- Dla mnie? Dobrze, dziękuję.
Ruggero- Dżentelmen taki jak Ruggero Pasguarelli robi takie rzeczy.
Ruggero- Przepraszam, ale spróbowałem być dżentelmenem i wyślizgnęłaś mi się z ręki.
Cande- Nie przejmuj się, nic się nie stało, nawet mnie to nie boli. Nic mi nie jest
Rugg- Nie, nie, nie, nikt nie zauważy! Trzy, cztery miesiące i się zagoi.
Cande- A wiesz co, moje rajstopy się podarły.
Rugg- Ach, bardzo mi przykro.
Cande- Nie przejmuj się, jak widzisz nic się nie dzieje.


Cande- Jaka jest Twoja rodzina? Masz rodzeństwo?
Rugg- Tak, mam młodszego brata.
Cande- Jakie macie relacje?
Rugg- Tak, mam młodszego brata, ma dwanaście lat! Mosso! Możesz przynieść nam menu? Jestem bardzo głodny i chciałbym coś zamówić.
Cande- W porządku, ja mam cztery.
Rugg- Chcesz cztery dania? Jak ty to zjesz?
Cande- NIE! Cztery siostry, siostry. Mówię o siostrach, braciach, o tym.
Rugg- Dobrze. Mosso!
Rodrigo- Jesteście gotowi? Dobrze, mogę polecić krewetki, małże. Małże z cytryną są dobre, ponieważ mają trochę rukoli, nic więcej.
Potem mamy rabaty, są dobre bo smażone i banany. A więc?
Rugg-Wiesz co, przynieś cztery talerze, ponieważ panienka jest bardzo głodna. Dziękujemy panu. Chcesz coś powiedzieć?
Cande- Tak, nie jem ryb, wiesz?
Rugg- Powinnaś mi powiedzieć wcześniej. Teraz muszę go zawołać z powrotem. Musso! Jesteś wegetarianką, tak?
Cande- Tak, dziękuję.
Rugg- Nudna



Rugg- Kiedy ja powiedziałem. Ej, jestem Ruggero Pasaquarelli, zrób mi miejsce.

Cande- Nie mogę w to uwierzyć. Jak zareagował?

Rugg- Był wkurzony, ale w końcu zrozumiał.
Cande- Wow! Niesamowite.
Rodrigo- Już jest. Krewetki, małże i cytryna. A to twoje zdrowe danie. Smacznego.
Rugg- Dziękuję, przepysznie wszystko wygląda. Nie jestem głodny, ale zacznę jeść. Smacznego.



Cande- Dla mnie to trudno zrozumieć, ponieważ kiedy miałam osiem lat, to zmieniło moje życie. Nie mogłam następie iść naprzód.

Rugg- Jakie drastyczne.

Cande- Jesteś w takiej sytuacji w życiu, kiedy czujesz, że musisz pożegnać się ze swoją rodziną.
Rugg- Bardzo mi przykro. Spójrz!
Cande- Tak, to jest paskudne. Wisz co Ruggero? Masz...
Rugg- Co to? Przepraszam. Powinnaś spróbować tą przepyszną rybę.
Cande- Nie! Co robisz?... Nic się nie stało.
Rugg- Oj, przepraszam. Naprawdę nie masz się czego obawiać, jest przepyszna.
Rugg- Nie przepadasz za daniem?
Cande-Uwielbiam, jem przecież.
Rugg- Niesamowite. Wiesz co, chciałbym skomentować niesamowitą historię.
Cande- Tak, widzę! ... Nie nic. ... Wiesz co chce powiedzieć? ... Przepraszam, tutaj jest za dużo gazu.
Rugg- Jestem niej doświadczony niż ty, nigdy nie chodziłem z żadną dziewczyną, ale wiesz co? Jestem nieźle wychowany.
Cande- Wstrętny. Jadłeś z otwartą buzią, tak otwartą, że kwartet much Ci tam wlatywał. I nie tylko to. Zabrałeś mnie do rybnej restauracji.
Rugg- Mówiłaś coś?
Cande- Nie, nic. Wszystko w porządku.
Rugg- Ta dziewczyna jest nudna, nie zjadła posiłku. Powinienem jej dać buziaka, czy zadzwonić? Co teraz powiedzieć? Jak nudna, jaka nudna, jaka nudna, jaka nudna...
Rodrigo- Deser?
Cande- Tak.
Rugg- Nie, naprawdę jestem najedzony.
Rodrigo- To dobrze, dawaj talerz.
Rugg- Poproszę rachunek.
Cande- Wiesz co Ruggero? Pójdę do łazienki.
Rugg- Okej, zaczekam.
Cande- Tak





Ruggero- Kobiety są dziwne.

Rodrigo- Za pięć minut zamykamy!
Ruggero- Czekam na dziewczynę. Cały czas jest w łazience.



Candelaria Molfese 

Ruggero Pasquarelli


Specjalny udział:
Rodrigo Frampton

Skrypt i reżyseria:
Constanza Molfese

Realizacja:
Macaco Films



PODOBA SIĘ WAM FILMIK RUGELARII? CO O NIM SĄDZICIE?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)