piątek, 8 stycznia 2016

[GŁOSOWANIE] LA MEJOR CANCIÓN - NAJLEPSZA PIOSENKA

Postanowiłam zrobić troche konkursów na blogu a pierwszym bedzie wybór piosenek a w komentarzu pod tym postem będziecie mogli zagłosować na najlepszą według Was piosenkę z każdej 'grupy'. Piosenki będą pochodziły z 1 za równo jak i z 2 sezonu. NIE PRZEDŁUŻAJĄC, ZAPRASZAM DO GŁOSOWANIA. :)

 

1.Violetta

 
a) En mi mundo
b) Te creo
c) Habla si puedes
d) Ser mejor
              e) Hoy somos mas             
f) Como quieres
g)  Soy mi mejor momento

 2.Francesca  
a) Junto a ti
b) Codigo Amistad


3.Ludmiła
a) Destinada a brillar
b) Si es por amor

4.Leon
a) Voy por ti
b) Podemos
c) Entre dos mundos
d) Nuestro Camino


 5.Tomas
a) Entre tu y yo
b) Tienes Todo
c) Te esperare
d) Verte de lejos


 6.Federico
(w przypadku Fede będzie też piosenka z 3 sezonu gdyż ma on łącznie tylko dwie piosenki;>)
a) Luz, camara, cancion
b) Rescata mi corazon

7.Diego
(w przypadku Diego będzie też piosenka z 3 sezonu gdyż ma on łącznie tylko dwie piosenki;>)
a) Yo soy asi
b) Ser quien soy


 8.Wspólne
a) Veo veo
b) Juntos somos mas
c) Dile que si
d) Alcancemos las estrellas
e) Euforia
f) Are you ready for the ride ?
g) On beat
h) Peligrosamente bellas
i) Esto no puede terminar
j) Tu foto del verano
k) Ahi estare
l) Tienes el talento
m) Ven con nosotros / Salta
n) Algo suena en mi
o) Cuando me voy
p) Te fazer feliz
r) Ven y canta
s) Algo se enciende


To by było na tyle;) Teraz pora na Was, głosujecie w komentarzu która piosenka (od danej osoby / grupy) jest najlepsza. Możecie głosować do każdej kategorii,albo do jednej, to zależy od Was:) Potem podliczę i zostanie 1 piosenka z każdej kategorii. Zrozumieliście?, mam nadzieję, że tak :))

KTÓRA PIOSENKA SKRADŁA WASZE SERCA? ZAGŁOSUJECIE?
CZEKAM NA WASZE GŁOSY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)