czwartek, 4 lutego 2016

[Instagram] zdjęcia miesiąca - styczeń




Jak zapewne wiecie większość aktorów Violetty posiada Instagrama. Jedni są tam bardzo aktywni, inni trochę mniej. Mimo wszystko każdy stara się publikować najładniejsze, najbardziej dopracowane zdjęcia. Postanowiłam przegotować wam listę (według mnie) tych najbardziej urokliwych z tego miesiąca. Ciekawi? Zapraszam do posta!



Przeglądając instagrama Martiny Stoessel od razu wiedziałam, jakie zdjęcie wybiorę. Na pewno przygotowanie tej fotografii nie było łatwe. Uchwycenie malowniczo świecącego słońca nachodzącego na gwiazdę, poza i potem edycja zdjęcia zajęły sporo czasu. Opłacało się!


Teraz czas na pannę Lambre! Niestety Mechi nie jest tak aktywna na Instagramie jak niektóre koleżanki z planu. Najbardziej urzekło mnie to zdjęcie. Ma swój delikatny, dziewczęcy klimat, nie uważacie


Lodovica zawsze zaskakuje obserwatorów ciekawymi, kreatywnymi zdjęciami. Wydaje mi się, że jest jedną z aktywniejszych aktorek z naszej obsady na Instagramie. Wybrałam dziś mega pomysłowe zdjęcie. Czyż Lodo nie wygląda przezabawnie pomagając owieczce udźwignąć górę książek?


Candelaria z całej obsady jest najaktywniejsza na całym fioletowym Instagramie. Fani klimatycznych, miejskich zdjęć na pewno zrozumieją mój wybór. To proste zdjęcie ma w sobie "to" coś, nie uważacie?



Nadeszła kolej na zdjęcie od Alby RicoNa pierwszy rzut oka niczym się nie wyróżnia, ale myślę, że jest mega pozytywne. Lodovica Comello i Cande Molfese to najlepsze przyjaciółki Albity i miło patrzeć, że pomimo końca serialu one nadal się spotykają, nieprawdaż?


Już od dawna chcieliście zobaczyć coś związanego z Valerią Baroni, więc spełniam wasze rządanie. Czarnobiały filtr nadaje uroku zdjęciu. A wy co sądzicie?


Jorge niestety nie zastałam zbyt wielu zdjęć. Najbardziej spodobało mi się to. Ukazuje piękne morze, miasto w tle i samego chłopaka! Czego chcieć więcej?


Ruggero często wstawia zdjęcia na swojego Instagrama. W tym miesiącu zaciekawiło mnie to. Ciekawe czy Włoch nagrywa piosenki do "Soy Luny" czy może coś solo?


Czyżby szykowała się nowa sesja Diego? Kto (tak jak ja) nie może doczekać się efektów? Co sądzicie o gwiazdorze z papierosem?


Samuel w tym miesiącu pochwalił się udziałem na Young Stars Festival. Oprócz niego spotkacie tam także Bars and Melody, Sylwię Lipkę, prezenterów radiowych oraz innych YouTuberów.

\W tym miesiącu możemy zobaczyć dużą ilość zdjęć z wakacji piosenkarza. Facuostatnio pokochał selfiestick, którego często używa. A wy co sądzicie?

To już wszystkie zdjęcia na dzisiaj. Czyje podobało wam się najbardziej? Zgadzacie się z moim wyborem? Chcecie przeczytać coś takiego za miesiąc?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)