niedziela, 6 grudnia 2015

[Ciekawostki] Polskie odpowiedniki imion aktorów


Kto z was zastanawiał się kiedyś jakie odpowiedniki mają imiona bohaterów z Violetty? Jak zapewne wiecie większość imion ma swoje odpowiedniki w różnych językach. Ciekawi was jak brzmi polskie imię Cande czy  Federico? Zapraszam do postu!

#Imiona aktorów:

Jak zapewne się domyślacie polskim odpowiednikiem imienia Martina jest podobnie brzmiące Martyna.



Gdyby ten pan byłby polakiem zamiast Jorge nazywał by się Jerzy.



W przypadku imienia Lodovica nie mam 100% pewności. Prawdopodobnie polska Lodo byłaby Ludwiką




Teraz odpowiednik dość popularnego imienia. Polski Diego to...Jakub! Spodziewaliście się?



Hmm... A Mercedes? Z tego co mi wiadomo to nie posiada polskiej wersji. Jeśli ją znacie dajcie znać w komentarzu. 
- Co powiecie o imieniu Michalina? 



Nie wiem jak wam, ale mi strasznie podoba się imię Candelaria. Jest ono moim ulubionym hiszpańskim imieniem. Z tym imieniem nie mam pewności i wnioskuję to sama, więc mogę być w błędzie. Jeśli znacie poprawne tłumaczenie dajcie napiszcie w komentarzu. Słyszałam, że Cande to Asia, więc Candelaria to bodajże Joanna.



Ruggero...Niestety imię naszego Włocha nie da się przetłumaczyć na język polski. Natomiast dla ciekawskich, po angielsku jak zapewne wiecie bądź się domyślacie to Roger.
- A może Robert? 


Nie wiem jak wy, ale ja przez jakiś czas zastanawiałam się co może oznaczać Alba. Postanowiłam to sprawdzić i okazuje się, że imię odtwórczyni roli Natalii to również Alba. To imię nie ulega zmianie. Przyznam, że nie wiedziałam tego, ponieważ w Polsce imię Alba jest rzadko spotykane. Znacie jakąś Albę? 
- Może Alicja, albo Ala? 



Clara to jak zapewne myślicie Klara.



Teraz imię Damien, które nosi odtwórca roli Alexa. Tutaj nie ma wątpliwości, że to Damian


Kolejne imię z serii tych mniej oczywistych. Jakie imię nosiłby Facundo, gdyby urodził się w naszym kraju? Niestety Facundo to Facundo i to imię pozostaje bez tłumaczenia.


Imię Samuel jak się pewnie domyślacie pozostaje bez zmian. 


Spodziewaliście się takich odpowiedników? Brakuje może kogoś? Chcielibyście taki post z imionami bohaterów? Według mnie najbardziej zaskakujący jest Diego. A według was?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)