niedziela, 1 lutego 2015

Zapowiedź 76 odcinka


Przed nami ostatnie odcinki Violetty. Co takiego się w nich wydarzy ? Czy Leonetta będzie w końcu razem ? A może Violetta wybierze Clementa, a z Leonem będą nadal tylko przyjaciółmi ? Kto postanowi zrezygnować z projektu? Dowiemy sie w najbliższych odcinkach. Jesli jesteście ciekawi zapowiedzi jutrzejszego odcinka zapraszam !!


Zapowiedź






Priscill: Wszyscy jesteście kłamcami. I będziecie żałować, że mnie poniżykiście.
German: Chodzi mi o to, co zrobiła Violetcie i co może zrobic Angie. Jeśli zrobiłaby coś Angie, a mnie nie byłoby, aby ją chronić, nigdy bym sobie tego nie wybaczył.
Malena: Dzwoniłam do Ciebie, bo myslę, że najlepiej będzie, jeśli przestaniemy się widywać.
Camila: I w jednej scenie muszę pocałować bohatera.
Angie: Nie mogę uwierzyć, że masz miłość swojego życia przed oczami i nic nie robisz.
Facet: Dobrze skończyłęm swoją pracę.
Priscilla: I co zrobiłeś ??
Facet: Majstrowałem przy hamulcach w samochodzi Angie.
Priscilla: Co!! ??
Maxi: Dzwoniłęm do was, bo jest mi naprawdę przykro ale.... rezygnuje z projektu zespołu.
Clement: Violetta i Leona nie moga nadal być osobno.
Gery: Ale jeśli coś powiesz, to stracę Leona na zawsze.
Leona: Cześc Gery.
Gery: Leon...
Leon: Cześć, chcesz mi coś powiedzieć ?
Leon: Clement nie chce być twoim przyjacielem, on chce byc twoim chłopakiem. A ty, czego chcesz ??
Violetta: A co jeśli chce być z Clementem ?? Masz jakiś problem ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)