wtorek, 3 lutego 2015

Violetta 3 Streszczenie Odcinka 75



Co ciekawego wydarzyło się w tym odcinku ? Co ze Studio ? I co z Clementem, jak postąpi jego ojciec ? jak wypadnie duet Violetty i Ludmiły ? Zabłysną na scenie we dwie ? A co z Angie i jej relacjami z Germanem ? Sprawdźcie !!




Nicolas zgadza się sprzedać Studio Germanowi,ale Clement nadal nie może jednak do niego chodzić. Ojciec prosi Violette aby narazie nie rozmawiała z Nicolasem o Clemencie. Ten mówi Gery, że Nicolas sprzeda Studio jak on wróci do Ekonomi czy czegoś tam co chce jego ojciec. Gery namawia go na powrót ale on sie nie zgadza i tłumaczy się, że nawet dla Violetty nie wróci. Maxi zgadza się na projekt i tłumaczy jak będzie. Ludmiła przeszkadza swojej matcew planie. Kiedy wchodzi Angie, Priscilla tłumaczy się tym, żeszuka dyrektora, ta jednak nie daje się zwieść gdyz widzi, że coś jest nie tak. Gregorio uważa, że to Andres zmienił wyniki dxięki pomocy Diego. Fran i Diego wierzą ANdresowi i chcą mu pomóc. Violetta mówi wszystkim, że jej tata chce cos ogłosić. Kiedy ten przychodzi oznajmia wszystkim o dobrej wiadomości. Gregorio chce natychmiast porozmawiać z Pablo. Olga śpiewa i tym samym wyznaje swoje uczucia Ramallo. Gregorio podejrzewa Andresa o zmiane wyników. Wszyscy chcą pomóc Clemntowi, ale nie Leon, Olga wkurza się na Ramallo, który przytula Angie. Angie opowiada o tym jakspotkała dzisiaj Priscille w Studio Germanowi. Viola próbuje dodzwonic się do francuza. Maxi widzi jak młodzi śpiewają i potem znowu zaczynaja się kłócić. Gery i Violetta rozmawiaja o Clemencie. Violettcie udaje się go namówic na wzięcie udziału w przedstawieniu. Federico rozmawia z Leonem o Clemencie. Priscilla ponownie chce, żeby Ludmiła pomogła jej w swoim planie. Przeszkadza im jednak w tym German, który zabiera dziewczyne na przedstawienie. Nicolas rozmawia z Jade ale nadal nie są razem. Violetta przychodzi do Studia z Clementem. Vilu śpiewa z Ludmiłą piosenkę, a potem wszyscy razem. Nicolas to widzi. Melani przyznaje się, że to ona zmieniła wyniki. German kłóci się z Angie. Priscilla ponownie coś kombinuje. Gery próbuje namówić Leona i go zrozumieć ale jej nie wychodzi. Clement martwi się co na to wszytsko jego tata. Viola przyznaje, że to ona go tu ściągneła.

1.Rozmowa Gery i Leona

Gery: Leon, nie widziałeś Alexa ?
Leon: Em,a to nie Clement. Nie widziałem go i nie interesuje mnie to gdzie jest.
Gery: Leon, naprawde nie wiem, czemu jesteś taki dla niego. Alex, Clement czy kto kolwiek, musimy mu pomóc.
Leon: Dobrze, pomagaj, jesli tego chcesz.
Gery: Ale dlaczego nie ? Niech ci będzi powiem ci wszystko okej, Clement pomylił się, ale to był jedyny sposób by dostac się do Studia i zblizyć się do muzyki. Ale się mylisz. Był milionerem  i nikomu o tym nie powiedział. Ale na przykład teraz, nie chcesz mu pomóc....
Leon: Zawsze miałem racje.
Gery: Co masz na mysli ?
Leon: Nie zawsze było cos między wami, ale nawet do tegonie chcesz się przyznać, że jesteś w nim zakochana.

2. Rozmowa uczniów o Clemencie:

- Rozmawiałam z Clementem, i on nie zamierza wrócić do Studio, i także próbowałam porozmawiać kilka razy z Nicolasem, ale mnie nie słuchał.
-To logiczne, jest zły na syna.
- Tak, to jest logiczne, że Nicolas wciąż jest zły na swojego syna.
- Jednego nie rozumiem, tak jest zły Clement i Studio, ale dlaczego zmienił zdanie.
- Oczywiście, on nie chce sprzedać Studio twojemu tacie.
- Dobrze, ale śadzże, że on nie zmieni zdania.
-  Może mój tata porozmawia z nim i może zmieni zdanie. Rozmawiałam z moim tatą i powiedziałam mu, żeby mówił o mojej historii, że mi nie pozwolił i odciął mnie od muzyki i nie wiem, może zmieni zdanie.
- Ale twój tata, nie miał do czynienia z decyzją, którą ma Nicolas. To wszystko dzięki Clementowi.
- Co masz na mysli
- Chodzi o to, że Clement zgodził się opuścić Studi i wznowić Studia ekonomiczne, aby jego tata zgodizł sie sprzedać Studio Germanowi.
- Co ?
- Rozmawiałaś z nim ?
- Powiedział ci tak
- Ale nie jest to mozliwe, wyrzekł się swojego powołania. Myślę, że musimy mu jakoś pomóc, jesteście ze mną ?
- Ta, tak
- Jestem innego zdania. Clement podjął decyzję, musimy to uszanować.
- Tak podjął decyzję, ale to przez ojca, on tak naprawdę tego nie chce.
- Violetta ma rację.
- Tak, wszyscy razem musimy pomóc Leon.
- Jestem innego zdania.
- Czekaj, w końcu myślałem, że jesteście przyjaciółmi.
- To był przyjaciel, Alex i ja.
- Oszukał nas Leon, ale prosił o wybaczenie, chce zacząć od nowa, co ma jeszcze zrobić.
- Tak, to nie usprawiedliwa go, ale rozumiem, że nie ma ojca który mu pomoże spełniać marzenia, ale.
- Mnie się wydaję, że potzrebuje pomocy.
- Dobrze, skoro chcecie mu pomóc, nie liczcie na mnie.
- Dobra, skoro Leon nie chce nam pomóc, to wpadłam na pomysł, ale nie wiem czy jest on idealny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy Za Odwiedzanie Naszego Bloga :)